Omschrijving opdrachtgever
Voor een vooruitstrevend bedrijf dat zich richt op veilige en toekomstbestendige oplossingen voor in huis. Als onderdeel van het team krijg je de kans om klanten te helpen met passende oplossingen die bijdragen aan het langer kunnen wonen in hun huidige woning.
Taakomschrijving
Binnenkomende aanvragen afhandelen en klanten proactief nabellen die al informatie hebben ontvangen.
Inhoudelijke gesprekken voeren met klanten over hun behoeften en de praktische mogelijkheden.
Klanten helpen door persoonlijke afspraken te plannen voor een adviesgesprek met de buitendienst.
Administratie netjes bijhouden in het CRM-systeem.
Warme leads werken met klanten die al interesse hebben getoond in producten van A-merken.
Functie-eisen
Communicatief sterk en sociaal ingesteld;
Resultaatgericht, met een focus op het helpen van zoveel mogelijk klanten;
Ervaring met klantcontact, bijvoorbeeld in een soortgelijke functie;
Bereid om nieuw te leren en jezelf verder te ontwikkelen;
Beschikbaar tussen 24 en 40 uur per week.
Procedure
Vast basissalaris van €2400-€3000) per maand;
Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
Persoonlijke training en begeleiding;
CAO met pensioenregeling;
25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen;
Reiskostenvergoeding en leuke extraatjes;
Werken met warme leads van klanten die al interesse hebben in een A-merk.